dimarts, 22 de juliol del 2008

Primer contacte

Aquest matí ja hem contactat d'una forma una mica més seriosa. L'altre cop jo encara estava lligat per l'altre. Aquesta vegada ja anava amb la carta de llibertat i amb una sola oferta.

Tot ha començat aquest matí, un matí en què he experimentat una nova sensació i n'he refrescat unes altres.

Pujo al tren: ple (ai mare si a Arenys ja va ple a Barcelona no vull ni imaginar-ho) hi feia calor. He canviat de vagó i de món: aquest estava quasi desert i molt molt fresc. M'he assegut i he obert el llibre i de cop tot negre; el túnel. Arribem a Mataró i "taca, taca, taca" i gent corrent per fora, tot i prémer el botó les portes no s'obrien. Pel meu gust el vagó estava una mica massa fred (imagineu si n'estava de fred jajaja).

Un altre cop fosc al passar per un túnel. Ens apropem a la capital i ja m'ho esperava, he guardat el llibre i m'he preparat per un dels viatges més foscos que he fet. La intuició no ha fallat i a l'entrar s'ha tornat a enfosquir el vagó i només passaven uns llums grocs de l'exterior de tant en tant. Els pocs passatgers que quedaven han anat deixant el viatge i sortien per l'altre vagó. N'hi havia que cantaven (en la foscor la por escènica desapareix). Finalment passada la plaça de Catalunya m'he quedat sol. A Sants he baixat.

Ha estat fàcil trobar el metro i quan he entrat a la facultat que buscava després de qüestionar-me si l'encertava ha començat l'aventura de trobar el destí.

Després d'una terna de xerradetes ha arribat l'últim punt del dia: un petit test de matemàtiques.
Hi havia 30 qüestions, per exemple:

- Quant val 5!/3!?
- Quant val ln (a^2-b^2)?
- Un angle de 3pi/2 radians val:
- Alguna integral senzilla
- Coses de matrius
...

Cada qüestió amb les seves 4 possibles respostes.

Com es pot veure no era complicat i segur que m'ha passat el que em sol passar. M'hauré despistat en encerclar alguna resposta o hauré llegit malament l'anunciat...

Espero doncs no haver-la cagat massa i el proper dia a matricular-me.

2 comentaris:

Laia ha dit...

Us fan un test nomes començar?? oooostres no ho havia sentit mai. A la uab fan uns cursos de mates i física per qui ho vulgui, al setembre. Prefereixo, però, veure com m'anirà i llavors actuar en conseqüència.

Jo ja m'he matriculat!! Ara ens toca pagar...

Mmmm, un els avantatges de tenir la facultat a prop crec que és no dependre del transport públic...

Alasanid ha dit...

l'altre avantatge és el temps que no perds diàriament en transport.

Espero que no et segui necessari haver d'actuar gaire dràsticament.