dijous, 29 de novembre del 2007

Un dia diferent

I sí, aquesta setmana ha tingut un dia diferent als altres no només perquè es deia diferent, dimarts, sinó que va ser diferent pel que vaig fer.


Aquest escrit arriba tard i ho sé. Podria dir que fa com la RENFE però sincerament, jo encara no m'he trobat mai que em fes anar malament. Possiblement és perquè no l'he feta servir.


El dia va ser diferent perquè la tarda la vaig dedicar a anar a Barcelona a fer una entrevita. <> Per estrany que sembli en vaig ser capaç. L'entrevista era a les 18 al CosmoCaixa. L'entrevistat el Professor Jorge Wagensberg.


Trobar el CosmoCaixa va ser relativament fàcil perquè és on és i no es mou. Durant la caminada al llarg de l'Avinguda Tibidabo... Em van sorprendre les casetes que hi ha. La majoria convertides en escoles i cliniques o oficines d'empreses i tot. La més curiosa és sens dubte la que sembla el Consulat xinès.


Vaig arribar 15 o 20 minuts abans. Vaig entrar a dins. A la recepció hi havia un home assegut de cabells i pell blanca. Amb una roba que alguns ja la considerarien passada de moda. Quiet. No es movia. La mirada perduda. Finalement m'hi vaig anar apropant... Seguia sense moure's. Era ni més ni menys que l'estàtica imatge d'Albert Einstein.
A recepció em van indicar on havia d'anar. Vaig arribar-hi sense problemes.


Un cop cara a cara amb l'entrevistat vaig passar una mica nervis (una mica força). Vaig fer el que es va poder i finalment ens vam despedir.


Vaig sortir d'allà amb el seu últim llibre dedicar a un servidor, i molt content per com havia anat.
PS: Els qui em coneixeu ja sabeu que són una mica tímid i força de les coses que això comporta.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Cara!, amb l'Einstein i el Wagensberg ... no està mal per començar :-)

Salut!

Alasanid ha dit...

Gens malament

Bernat Bombí ha dit...

vaia pintes a boig que porta aquest home de deu

Alasanid ha dit...

Amic Bernat, l'home de Déu era Newton. El descabellat simplement va criticar-li el sistema de jugar als daus ;-)

A veure si abans d'acabar la setmana puc escriure sobre els dos malsons que m'han tingut "absent" la pràctica totalitat del cap de setmana, divendres i aquesta tarda.