dimecres, 2 de gener del 2008

2007

Bé, aquests dies he estat força a prop de la televisió i he vist que són molts els qui fan una valoració/resum del 2007: el Zona Zaping, l'Alguna Pregunta Més?, el Polònia i els de cada any (els de les notícies). Aquest any ho han presentat amb un nom curiós Llibre de reclamacions. Curiosament m'ha recordat al Memorial de Greuges de Valentí Almirall.

Jo també he viscut en aquest 2007, l'any del fogot a Arenys de Mar. Ha estat un any important un any que podria ser determinat com any 1 del que espero que sigui una vida prou llarga.

Entre altres coses he entrat a molts mons nous. El món del càlcul, el de la mecànica quàntica i finalment al món dels blocs.

Tot i l'entrada en aquests mons encara se'm reclama a un altre que el deixo per més endavant, el món de les relacions socials. N'hi ha que m'ho reclamen, que em socialitzi més.

Ha estat un any de bons i algun mal moment, com és costum cada any.

Entre els bons destaquen l'entrevista amb el professor Wagensberg, conèixer el desenllaç de l'única heptologia que he seguit des de fa molts anys, la de Harry Potter, haver conegut l'Omalaled, en Dan, en Carquinyol, i moltes altres persones.

No faré prediccions sobre el que ve perquè és molt complicat. Tanmateix, hi ha una cosa que tinc segura: serà un any que ja em comença amb feina i requerirà molt treball i superació personal.

A veure si l'any que ve puc fer un escrit millor que aquest.

Fins llavors, intentaré anar escrivint i llegint.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eps!, gràcies.

La propera vegada vindré amb més temps :-)

Salut i Bon Any

Alasanid ha dit...

No et preocupis pel temps.

Guillermo Fernández ha dit...

No us perdeu la nova serie d humor per capitols que fara furor a les pantalles catalanes Las Hermanas JERC , en exclusiva a www.unidadinternacional.blogspot.com