dilluns, 19 de maig del 2008

Per variar

Bona tarda, l'escrit d'avui és una lleugerament diferent als que acostumo a fer però crec que a aquesta època de l'any és força necessari.

Avui m'agradaria presentar una de les millors armes per eliminar la tenisió que es duu a sobre. Ja sigui perquè comença a fer calor i l'estiu és a prop o bé perquè s'acoseten els entranyables exàmens.

Aquesta arma és un joc que vaig descorir fa uns mesos i que ahir vaig redescobrir. Es tracta del Vector TD.

L'objectiu d'aquest joc és destruir els Vectoids abans que arribin al final del circuït. Per fer-ho s'han d'anar comprant i situant diverses torres al llarg del camí per abatre els Vectois que s'aproximin. No només es tracta de triar bé les torres de fefensa sinó que a més a més també té una gran importància el nivel en què estan i els bonus que es tenen. Hi ha diferents mapes en funció del grau de dificultat. Realment es nota l'increment de dificultat. Cada pantalla té 50 nivells es a dir vénen 50 onades de Vectoids entre les quals s'ha d'anar millorant l'armament.

Al principi pot semblar fàcil però a mesura que entren nous Vectoids la cosa es va complicant.

Captura de pantalla de l'última onada de Vectoids, es pot veure clarament per quina estratègia d'atac he optat.

Us animo a jugar-hi i a veure fins on arribeu.

PS: Quan tinc exàmens acostumo a jugar a aquest tipus de jocs, em va bé (amb les tècniques d'estudi sí que no m'hi ficaré que sinó encara puc provocar algun disgust, per tant només és un consell i no pas una obligació).

3 comentaris:

bala perduda ha dit...

Curiós el joc, ja el provaré, encara que en època d'exàmens i d'entrega de pràctiques no tinc costum de posar-me a jugar. ¿^^

Per cert, si has tingut la sort de poder anar avui a la jornada sobre el LHC al Cosmocaixa, ens en faràs cinc cèntims? :) A mi em feia molta il·lusió anar-hi però el fet que em coincidís amb una altra cosa i que em feia pal fer 100 km de carretera (i els 100 de tornada) han fet que al final ho deixés córrer...

Salut i sort amb els exàmens!!

Alasanid ha dit...

Sí, hi he anat.

Faré el que pugui però alguna cosa caurà ben aviat.

200 km són 200 kn... Tot i que jo he gastat unes 6 hores i mitja .

Espero que la sort també estigui amb tu.

bala perduda ha dit...

Déu n'hi do l'esforç que vas fer!! Jo hauria anat amb tren però després em quedava sense trens per tornar...

Esperarem amb candeletes l'article!
Apa, que vagi bé i gràcies per endavant!