dimecres, 8 de juny de 2011

Reobrim per vacances

Després d'una bona temporada completament absent de la blogsfera l'Alasanid torna a córrer per aquests indrets. Fins i tot m'he trobat que el LaTeX ha tocat el dos i només queden els $ que acompanyen les expressions. Miraré d'arreglar-ho però no prometo res.

Aquest estiu procuraré d'anar omplint aquest espai amb Ig Nobels, experiments, pseudociència, alguna anècdota i una mica de física. A veure si puc animar això una mica que està ben mort.




Fins ara!!

latex arreglat

6 comentaris:

Joan Ayats ha dit...

:-)

Alasanid ha dit...

Ostres Joan.. La veritat és que quan he escrit el titol m'ha passat pel cap una entrada que vas fer al seu dia...

Joan Ayats ha dit...

Escriure al bloc és divertit, i a les vacances s'han de fer coses divertides.

Salut!

matgala ha dit...

Mmm... Com has arreglat el LaTeX? Jo ho he intentat, però no em funciona :-( (ja he canviat pel servidor 3...)

Alasanid ha dit...

He substituit la direcció on anava a buscar el LaTeX per aquesta altra

http://www.watchmath.com/main/cgi-bin/mathtex3.js

PS: És la direcció que hi ha darrere de l'src

matgala ha dit...

Funciona!!! Moltes gràcies!!! Jo també hauré de "tornar" per vacances! :-D